Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос: Датчик за нивото на антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос: Датчик за нивото на антифриза

    Значи въпросът е дали тоя датчик дет е на казанчето го монтират замо на колите с Алфа Контрол ? Колегата Крис (откогото взех казанчето) каза ,че на неговата 16 винтилка нямало Алфа Контрол , то тогава коя лампа ще светне при ниско ниво ?
    Също да кажа ,че примерих въпросният датчик и в горно полужение (антифриза наниво) дава контакт ,а в долно (антифриза под минимума) няма контакт ,а си мислех ,че трябва да е обратното ? Някой ако може да ми даде принципна схема ще ми помогне доста !
    Питам за всичко това понеже мойта заводски няма такъв датчик обаче точно донего има кабел със точната букса за датчика ,като премерих за ток се оказа че няма никакъв понего (покой,на контакт ,запалена) нищо !?
    Та си мисля да не би да смята самото съпротивление някак ?

    Коментирайте !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

  • #2
    Райдер,и моята няма такава екстра.За кабели не съм гледал.Това дали е нормално отворен или нормално затворен,няма никакво значение.Няма друга логика,освен по коя схема е осъществена системата.Може да е просто логически вход,а там дали е нула или единица,зависи само от схемата.Няма правило.Пробвай да премериш какво съпротивление има към маса и плюс и в двете посоки на мултицета.Ако в някоя посока има между 550-1200 ома,значи е някакъв транзисторен вход.Ако не дава нищо,провери да не отива към някое от празните гнезда за релетата.Има и системи,които измерват съпротивление.Такива са на някои модели WV,Мерцедес,Хурлеман и машините за миене на чинии Забравин за парните котли. Тези датчици работят при съпротивления от 4.5 килоома до 200 килоома.Зависи от това как са регулирани,което зависи от флуида с който работят.Всичко това ти го казвам само като идеи.Как е точно-нямам понятие,ама утре ще я огледам и мойта.Поздрави!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Тва,че на Крис преливника е с датчик,а той е нямал чек контрол,говори,че просто преливника е сменян на времето.Този датчик, е за да ти следи нивото на антифриза и е пълна простотия.Без да имаш чек контрол няма как да ти светне някаква лампа,защото ти нямаш чек.Друг е въпроса ако си имал на времето и в последствие е ампутиран.Мойта имаше навремето и перманентно ми светваха разни работи,само да те шашкат.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
      Alfa Romeo 33

      Comment


      • #4
        Значи това нещо го има само на коли с алфа контрол -така ми да разбирам ?
        На таблото никаде нестети така ли е ?
        Значи другият край на тоя кабел дет го имам аз да го търся там кадето стои алфа контрола , правилно ли съм разбрал ?
        И защо е наобратно тоя ключ , горе-затваря , долу-отваря !
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
          Значи това нещо го има само на коли с алфа контрол -така ми да разбирам ?
          На таблото никаде нестети така ли е ?
          Значи другият край на тоя кабел дет го имам аз да го търся там кадето стои алфа контрола , правилно ли съм разбрал ?
          И защо е наобратно тоя ключ , горе-затваря , долу-отваря !
          1.-ДА
          2.-НЕ
          3.-Над пепелника са сноповете с кабели с големи цветни букси,цяла допълнителна инсталация си е.Виж може и да си имал,незнам питай Данчо.
          4.-Незнам,талянска му работа.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
          Alfa Romeo 33

          Comment


          • #6
            Не е имала просто както каза ти има цяла допълнителна инсталация за всичко !
            Да питам на таблото каде свети тогава ? На (!) това ли ?
            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
              Не е имала просто както каза ти има цяла допълнителна инсталация за всичко !
              Да питам на таблото каде свети тогава ? На (!) това ли ?
              Не ме разбра никъде НЕ свети на таблото с тоя датчик.Това ! е ръчната.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
              Alfa Romeo 33

              Comment


              • #8
                Аха ясно ще го търся над пепелника тогава ако не го намеря мисията ще се счита за неуспешна и няма да се занимавам повече с това !
                (!) това е за нивото на спирачната течност !
                (Р) това е паркинг спирачка ,ръчна!
                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                Comment


                • #9
                  аа

                  Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:56. Основание: Свършена работа
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Ок
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • #11
                      Лампа ниво!

                      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                      Ок
                      Значи колега този датчик/за нивото на антифриза в разш.казанче/, дава информация на контролния панел,който се намира на централната конзола под пепелника долу! Там има няколко лампи със стрелки! Тези,които светят червено са за аварии,които трябва своевременно бързо да се отсраняват, защото оказват вредно влияние върху режима на работа на двигателя!Другите са с оранжев цвят и са за по-маловажни аварии!
                      Информацията от твоя датчик свети с червена светлина при падане на нивото под критичния минимум! Ако не се лъжа стрелката показва радиатор на Алфаконтрола! Сега за да провериш работи ли ти този датчик извади го от разш.казанче и дръж поплавъка в долно положение,тогава дай на контакт и трябва да ти светне тази червената лампичка! Изключи контакта! Повдигни поплавъка в горно положение и отново дай контакт и тогава същата лампичка трябва да е изгаснала! Това е простата проверка! Ако нищо не светне при тази проверка има проблем в кабелите! Успех!
                      Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                      Comment


                      • #12
                        Колега не си чел добре !
                        Аз нямам алфа контрол но имам кабел за нивото на антифриза ,моето казанче оригинално няма датчик и понейе пеше леко пукнато го смених с такова което има датчик ! Идеята е да докопам друкия край на кабела който явно е там кадето стои алфа контрола , въпросът е как обръща сигнала ? Понеже когато поплавъка е вдигнат демек антифриза е добре датчикът дава контакт и лампада би следвало да свети постоянно , а когато нивото падне под минимума лампата сзгасва , как обраща сигнала ,че да светне когато нивото падне под мин ?
                        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                        Comment


                        • #13
                          А мислил ли си, че тая букса дет си фанал може да е за нещо съвсем друго?
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • #14
                            Като му открия другия край ще знам със сигурност закакво е !
                            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                            Comment


                            • #15
                              За датчика!

                              Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                              Като му открия другия край ще знам със сигурност закакво е !
                              Ами виж долу под центр.панел дали имаш букси / доколкото си спомням 4 на брой бяха-две дълги и две къси/ и ако имаш ще ти дам един Алфаконтрол да си сложиш и да си решиш проблема с този датчик! Или си прозвъни кабелите да видиш дали изобщо можеш да си сложиш такъв контролен панел!
                              Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                              Comment

                              Working...
                              X